• Artykuły
  • Forum
  • Ciekawostki
  • Encyklopedia
  • Obert Mpofu

    Przeczytaj także...
    12 października jest 285. (w latach przestępnych 286.) dniem w kalendarzu gregoriańskim. Do końca roku pozostaje 80 dni.Wołowina (mięso wołowe) – mięso otrzymane z bydła o wieku powyżej 0,5 roku. Jest jednym z najważniejszych mięs kuchni europejskiej i amerykańskiej. Pięcioma największymi producentami wołowiny są: Stany Zjednoczone, Brazylia, Unia Europejska, Chiny oraz Indie. Najdroższa na świecie jest wołowina Kobe.
    Parlament – w państwach o demokratycznych systemach władzy, najwyższy organ przedstawicielski, a jednocześnie zasadniczy organ władzy ustawodawczej.

    Obert Moses Mpofu (ur. 12 października 1951) - zimbabwejski polityk, minister przemysłu i handlu międzynarodowego.

    Kariera polityczna[ | edytuj kod]

    Mpofu był wcześniej gubernatorem prowincji Matabeleland North. Mianowany na ministra przemysłu i handlu międzynarodowego został w środku kwietnia 2005 roku, w wyborach do parlamentu w marcu 2005.

    Minister przemysłu i handlu międzynarodowego[ | edytuj kod]

    Mpofu odpowiadał za zastój podstawowych towarów w Zimbabwe w 2007 roku. Został wyznaczony przez Roberta Mugabe do przewodniczenia rządowi obserwacji cen, który powstał w związku z zamrożeniem cen. Odebrał licencje rzeźniom w całym państwie podczas zastoju cen, w związku z czym wołowina stała się słabo dostępna w sklepach w całym kraju.

    Zimbabwe, Republika Zimbabwe (Republic of Zimbabwe), dawniej Rodezja – państwo położone w południowej Afryce. Jego stolicą jest Harare. Prezydentem kraju jest Robert Mugabe. Około 98% ludności stanowią czarnoskórzy, biali zaś 2%.Rzeźnia – zakład produkcyjny, w którym dokonuje się uboju zwierząt rzeźnych, ich patroszenia, dzielenia na tusze mięsne itp. Współcześnie, największe rzeźnie w Polsce dokonują uboju do 12 tysięcy świń dziennie.

    Przypisy[ | edytuj kod]

    1. Zimbabwe: Profile - Obert Mpofu, 16 grudnia 2011.




    Warto wiedzieć że... beta

    Sklep – lokal użyteczności publicznej, obiekt handlowy, przeznaczony do detalicznej sprzedaży towarów. Z punktu widzenia marketingu jest to miejsce prowadzenia merchandisingu, czyli wpływania na zachowania klientów poprzez wystrój pomieszczenia i sposób prezentacji towarów.

    Reklama

    Czas generowania strony: 0.732 sek.