• Artykuły
  • Forum
  • Ciekawostki
  • Encyklopedia
  • Gazeta.pl



    Podstrony: [1] [2] [3] 4 [5]
    Przeczytaj także...
    Agora Spółka Akcyjna – polska, publiczna spółka prawa handlowego, notowana na giełdzie w Warszawie, prowadząca działalność mediową. Nazwa spółki pochodzi od greckiego określenia miejsca spotkań.Kinoplex – od 2011 roku nazwa polskiego serwisu VOD dostępnego pod adresem www.kinoplex.pl oferującego legalne oglądanie filmów online. Wcześniej polski operator kinowy powstały w 1995 roku.
    Reklama[ | edytuj kod]

    Biuro reklamy Gazeta.pl oraz sieci reklamowe Agory specjalizują się w różnych obszarach reklamy internetowej, zapewniając reklamodawcom szeroki wachlarz usług.

    Spółka posiada kilka sieci reklamowych m.in.:

  • Yieldbird – specjalizującej się w monetyzacji i optymalizacji przychodów z reklamy programatycznej,
  • AdPlayer – sieć oferującą reklamę przy jakościowych treściach wideo
  • Glossy Media – sieć reklamy internetowej skierowanej do kobiet
  • SearchLab – agencja marketingu w wyszukiwarkach
  • Gazeta.pl a Wyborcza.pl[ | edytuj kod]

    Gazeta.pl to masowy portal informacyjny działający w modelu darmowym, którego częścią są serwisy tematyczne, społecznościowe i usługi (np. poczta e-mail).

    Gazeta Wyborcza” (oficjalny skrót GW) – wysokonakładowy, ogólnopolski dziennik społeczno-polityczny wydawany w Warszawie od 8 maja 1989 przez koncern mediowy Agora S.A.. „Gazeta Wyborcza” powstała na podstawie uzgodnień Okrągłego Stołu, początkowo jako organ prasowy NSZZ „Solidarność”, a po zerwaniu współpracy ze związkiem – jako niezależna gazeta. Redaktorem naczelnym pisma jest Adam Michnik.Blox - serwis blogów udostępniony społeczności internetowej przez wydawnictwo Agora, wydawcę Gazety Wyborczej w marcu 2004.

    Wyborcza.pl to serwis internetowy Gazety Wyborczej, który działa w modelu płatnych treści (paywall metryczny) i zawiera artykuły z papierowego wydania oraz bieżące newsy i komentarze o aktualnych zdarzeniach.

    Gazeta.pl i Wyborcza.pl współpracują ze sobą od lat. Gazeta.pl stawia na masowe dotarcie do użytkownika i formaty internetowe. Wyborcza.pl to treści premium i misja „Gazety Wyborczej”. Obie marki budują pozycję na swoich rynkach i w swoich segmentach.

    Z Gazeta.pl można przejść na wybrane teksty z serwisu Wyborcza.pl. 

    Podstrony: [1] [2] [3] 4 [5]



    w oparciu o Wikipedię (licencja GFDL, CC-BY-SA 3.0, autorzy, historia, edycja)

    Reklama

    Czas generowania strony: 0.008 sek.