• Artykuły
  • Forum
  • Ciekawostki
  • Encyklopedia
  • Telesklep

    Przeczytaj także...
    Mango-Media Sp. z o.o. – sieć telezakupowa należąca do Studia Moderna, założona w październiku 1989 roku jako pierwsza firma świadcząca usługi teleshoppingu w Polsce. Oferta Mango jest prezentowana na kanale telewizyjnym Mango 24, TVN, TVN 7, Domo+, Kuchnia+, nSport+, TVP3 Kraków, TVP3 Warszawa, TVP3 Katowice, TVP3 Szczecin, TVP3 Wrocław, TVP3 Gdańsk, Polonii 1, Tele 5, TVT, Telewizji Republika, TVS, NTL oraz na stronie internetowej. Produkty, dystrybuowane są również w stacjonarnych sklepach Mango na terenie całej Polski. Kanał telewizyjny – wydzielone pasmo częstotliwości, w którym za pomocą fal nośnych wizji i fonii przesyłany jest obraz i dźwięk programu telewizyjnego.
    Handel elektroniczny (ang. e-commerce) – procedury wykorzystujące środki i urządzenia elektroniczne (telefon stacjonarny i komórkowy, faks, Internet, telewizję) w celu zawarcia transakcji handlowej. Najbardziej popularną metodą handlu elektronicznego jest handel internetowy, gdzie występują transakcje handlowe pomiędzy sprzedającymi a kupującymi. Najbardziej powszechną formą handlu elektronicznego są sklepy internetowe.

    Telesklep to gatunek programu telewizyjnego lub cały kanał telewizyjny poświęcony zakupom. Podczas programu produkty są szczegółowo omawiane i demonstrowane w użyciu. Prezenterzy wypowiadają na antenie charakterystyczny pitch sprzedażowy, po którym widzowie są instruowani, jak mogą zamówić produkt telefonicznie i otrzymać wysyłkę do swoich mieszkań. Telesklepy mogą skupiać się na mainstreamowym towarze, często produktach gospodarstwa domowego (mopy, roboty kuchenne), lub bardziej specjalistycznych kategoriach produktowych jak moda (futra), zestawy do ćwiczeń czy biżuteria. Termin telesklep może odnosić się także do kanałów, których ramówka składa się wyłącznie z reklam informacyjnych.

    Program telewizyjny – telewizyjna produkcja audiowizualna, podstawowa jednostka ramówek stacji telewizyjnych, która charakteryzuje się określonym gatunkiem telewizyjnym.

    Obecnie, telesklepy doświadczają wysokiej konkurencji ze strony zakupów online. Kanały zakupowe początkowo opierały się wyłącznie na zamówieniach telefonicznych, ale pod wpływem presji konkurencyjnej były zmuszone dołączyć element online do swoich modeli biznesowych.

    Znanym polskim kanałem zakupowym są Telezakupy Mango.

    Przypisy[ | edytuj kod]





    Reklama

    Czas generowania strony: 0.67 sek.