• Artykuły
  • Forum
  • Ciekawostki
  • Encyklopedia
  • Siebel Systems

    Przeczytaj także...
    International Standard Name Identifier (ISNI) – unikalny identyfikator służący wystandaryzowanej identyfikacji obiektów, podmiotów, autorów dzieł, utworów i publikacji. Zarządzanie relacjami z klientami, CRM (ang. customer relationship management) – to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.
    Library of Congress Control Number (LCCN) – numer nadawany elementom skatalogowanym przez Bibliotekę Kongresu wykorzystywany przez amerykańskie biblioteki do wyszukiwania rekordów bibliograficznych w bazach danych i zamawiania kart katalogowych w Bibliotece Kongresu lub u innych komercyjnych dostawców.

    Siebel Systems – byłe amerykańskie przedsiębiorstwo informatyczne z siedzibą w San Mateo w Kalifornii, założone w 1993 przez Thomasa Siebela. Było ono liderem na rynku systemów CRM (ogólnie ponad 45% udziału w rynku CRM w 2002 r.).

    W 2006 r. spółka Siebel Systems przejęta została przez Oracle Corporation i obecnie Siebel jest marką produktów Oracle.

    Rozwiązania CRM Siebel[ | edytuj kod]

    Rozwiązania CRM Siebel oraz aplikacje biznesowe i warstwa pośrednia Oracle współdzielą architekturę zgodną ze standardami branżowymi, a większość wdrożeń systemów Siebel działa na bazach danych Oracle.

    WorldCat – katalog rozproszony łączący zbiory 71 000 bibliotek ze 112 krajów, które są uczestnikami serwisu Online Computer Library Center. Katalog jest tworzony i prowadzony przez biblioteki, których zbiory są w nim ujęte.Oracle Corporation NASDAQ: ORCL – amerykańskie przedsiębiorstwo zajmujące się tworzeniem oprogramowania do szeroko rozumianej obsługi przedsiębiorstw, a w szczególności systemów zarządzania bazą danych (zobacz: baza danych Oracle). Oracle jest trzecim pod względem przychodów sprzedawcą oprogramowania na świecie po firmach Microsoft i IBM.

    Wersje[ | edytuj kod]

  • Oracle CRM On Demand
  • Oracle Business Intelligence Enterprise Edition Plus
  • Oracle Business Intelligence Applications (wcześniej Siebel Analytics)
  • Oracle Siebel 8.1
  • Oracle Siebel 8.0
  • Oracle Siebel 7.8
  • Siebel 7.7
  • Siebel 7.5
  • Siebel 7.0
  • Siebel 6 (znany również jako Siebel 2000)
  • Siebel 99
  • Siebel 98
  • Siebel 97
  • Siebel 3.0
  • Siebel 2.0
  • Siebel Sales Enterprise
  • Linki zewnętrzne[ | edytuj kod]

  • Oficjalna strona. [dostęp 2011-08-02].
  • Virtual International Authority File (VIAF) – międzynarodowa kartoteka haseł wzorcowych. Jej celem jest ujednolicenie zapisu nazw osobowych (haseł), dlatego zbiera z bibliotek z całego świata – ich różne wersje i prezentuje je razem, pod jednym, unikatowym identyfikatorem numerycznym. Pozwala to obniżyć koszty i zwiększyć użyteczność danych gromadzonych przez biblioteki. Informacje po dopasowaniu i połączaniu są udostępniane online bibliotekom na całym świecie. Baza danych – zbiór danych zapisanych zgodnie z określonymi regułami. W węższym znaczeniu obejmuje dane cyfrowe gromadzone zgodnie z zasadami przyjętymi dla danego programu komputerowego specjalizowanego do gromadzenia i przetwarzania tych danych. Program taki (często pakiet programów) nazywany jest „systemem zarządzania bazą danych” (ang. database management system, DBMS).




    Warto wiedzieć że... beta

    Oracle Database – to oficjalna nazwa systemu zarządzania relacyjnymi bazami danych (ang. RDBMS) stworzonego przez firmę Oracle Corporation. Nazwa Oracle pochodzi od nazwy kodowej jednego z projektów sponsorowanych przez CIA, nad którymi pracował współzałożyciel korporacji Oracle – Larry Ellison.
    Kontrola autorytatywna – w terminologii bibliotekoznawczej określenie procedur zapewniających utrzymanie w sposób konsekwentny haseł (nazw, ujednoliconych tytułów, tytułów serii i haseł przedmiotowych) w katalogach bibliotecznych przez zastosowanie wykazu autorytatywnego zwanego kartoteką wzorcową.
    Gemeinsame Normdatei (GND) – kartoteka wzorcowa, stanowiąca element centralnego katalogu Niemieckiej Biblioteki Narodowej (DNB), utrzymywanego wspólnie przez niemieckie i austriackie sieci biblioteczne.
    System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) – system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy, na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:

    Reklama

    Czas generowania strony: 0.568 sek.