Pani Domu

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

„Pani Domu” – wydawane od 31 sierpnia 1994 czasopismo skierowane do kobiet. Każde jego wydanie zawiera artykuły poświęcone: urodzie, modzie, zdrowiu i gotowaniu, reportaże oraz krzyżówki.

Edipresse Polska – polska filia międzynarodowego szwajcarskiego wydawnictwa Groupe Edipresse istniejąca od 1995 r. z siedzibą w Warszawie. Od 2000 r. ma status spółki akcyjnej ze 100-procentowym udziałem kapitału szwajcarskiego. Prezesem wydawnictwa jest Zbigniew Napierała.Kobieta – dojrzały płciowo żeński osobnik z rodzaju Homo. Różnica w genotypie kobiety i mężczyzny (kobieta ma dwa chromosomy X, a mężczyzna chromosom X i chromosom Y) determinuje dymorfizm płciowy u ludzi.

Wydawcy czasopisma[ | edytuj kod]

  • 1994–2007 – Axel Springer Polska
  • 2007–2009 – Marquard Media Polska
  • 2009–2019 – Edipresse Polska
  • od 2019 – Wydawnictwo Bauer
  • Przypisy[ | edytuj kod]

    1. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana w 2019 roku, „Naj” najbardziej w dół, www.wirtualnemedia.pl [dostęp 2020-04-29] (pol.).
    2. Urodzinowa Pani Domu z kuponami rabatowymi i kampanią. wirtualnemedia.pl.
    3. Wydawca "Przyjaciółki" przejmuje "Panią Domu". wirtualnemedia.pl, 1 października 2009.
    4. Bauer przejmuje pisma Edipresse. Benbenek: takie decyzje są zawsze trudne, www.wirtualnemedia.pl [dostęp 2019-06-14] (pol.).

    Linki zewnętrzne[ | edytuj kod]

  • „Pani Domu” w katalogu Biblioteki Narodowej
  • Czasopismo – periodyk, publikacja periodyczna, wydawnictwo ciągłe, druk ukazujący się najczęściej w określonych terminach, pod niezmienionym tytułem, posiadający numerację ciągłą, zawierający ustaloną szatę graficzną, a także niezbyt często zmieniający się format i objętość, zawierający materiały od wielu autorów i określoną tematykę, aczkolwiek mogący się różnić wersjami językowymi, mutacjami regionalnymi.Wydawnictwo Bauer rozpoczęło działalność w Polsce w listopadzie 1991 roku. Wydawnictwo wchodzi w skład Bauer Media Group, do której należy także Grupa RMF oraz Interia.pl.




    Reklama