• Artykuły
  • Forum
  • Ciekawostki
  • Encyklopedia
  • Nielsen Media Research

    Przeczytaj także...
    Oglądalność – procent grupy docelowej oglądający dany program telewizyjny, stację telewizyjną, reklamę, itp. Wyniki badań telemetrycznych są źródłem informacji dla stacji telewizyjnych, dzięki którym nadawcy wiedzą jak konstruować ramówki, by cieszyły się popularnością wśród widzów. Natomiast domy mediowe posługują się wynikami jako narzędziem do planowania kampanii reklamowych.Agencja badawcza – wyspecjalizowana firma, posiadająca własne zaplecze techniczne (np. sieć ankieterską, wyposażenie i oprogramowanie do badań CATI i CAPI, studia do realizacji zogniskowanych wywiadów grupowych) a także własne narzędzia badawcze (np. techniki zbierania wskaźników i ich interpretacji) oraz badaczy, która zajmuje się realizacją badań rynku lub badań opinii.
    Telemetria – dziedzina telekomunikacji zajmująca się technikami przesyłu wartości pomiarowych na odległość. Polega ona zazwyczaj na umieszczaniu w terenie urządzeń, które dokonują pomiaru wybranej wielkości oraz automatycznego przesyłu danych drogą radiową lub telefoniczną do centrali. Do przesyłania wyników pomiarów używa się układów radiowych, modemów, Internetu oraz sieci telefonii komórkowej.

    Nielsen Media Research – międzynarodowa firma badawcza specjalizująca się w telemetrycznych badaniach oglądalności telewizji.

    TNS Polska – agencja badawcza, zajmująca się badaniem opinii publicznej, wstępująca w prawa i obowiązki obu niezależnie dotychczas działających Spółek TNS Pentor oraz TNS OBOP. 30 marca 2012 roku Krajowy Sąd Rejestrowy zarejestrował połączenie obu podmiotów: Pentor Research International SA oraz Ośrodek Badania Opinii Publicznej Sp. z o.o.Telewizja (TV) – dziedzina telekomunikacji przekazująca ruchomy obraz oraz dźwięk na odległość. W jednym miejscu za pomocą kamery telewizyjnej i mikrofonu rejestruje się sygnał, który następnie jest transmitowany do dowolnego miejsca w zasięgu transmisji. Sygnał odbierany jest przez odbiornik telewizyjny i przetwarzany na obraz oraz dźwięk.

    AGB Nielsen Media Research[]

    AGB Nielsen Media Research Sp. z o.o. była jedną z dwóch firm (obok OBOP) dostarczających dane telemetryczne dla polskiej telewizji. Dawniej występowała pod nazwą AGB Polska. Od 1 maja 2010 roku działa pod nazwą Nielsen Audience Measurement. Zmiana podyktowana została zmianami właścicielskimi pomiędzy AGB Nielsen Media Research a The Nielsen Company. Nie ma to jednak wpływu na działalność, w tym ofertę firmy.

    Linki zewnętrzne[]

  • Strona internetowa AGB Nielsen Media Research



  • w oparciu o Wikipedię (licencja GFDL, CC-BY-SA 3.0, autorzy, historia, edycja)

    Reklama

    Czas generowania strony: 0.013 sek.