• Artykuły
  • Forum
  • Ciekawostki
  • Encyklopedia
  • CPC - cost per click

    Przeczytaj także...
    Pozyskiwanie leadów online (ang. online lead generation) – pojęcie z marketingu internetowego, które odnosi się do generowania zainteresowania potencjalnych klientów oraz zapytań o produkty lub usługi, dokonywane za pomocą internetu. Leady mogą być gromadzone w celu tworzenia list dystrybucyjnych, pozyskiwania subskrybentów newslettera, realizacji programów lojalnościowych lub innych działań związanych z pozyskiwaniem nowych uczestników czy klientów.Pay per click (PPC) – rodzaj reklamy internetowej, której kluczowa rola polega na płatności za kliknięcie (w link, banner), natomiast nie za jego wyświetlenie. Osoba reklamująca swoją firmę bądź usługi płaci za każdego użytkownika, który przejdzie do strony reklamodawcy za pomocą bannera.

    CPC (cost per click) – współczynnik efektywności reklamy; jest to stosunek kosztów włożonych w emisję reklamy do liczby kliknięć w daną reklamę.

    Ustalanie modelu CPC wiąże się z pojęciem płatności za kliknięcie (PPC).

    Zobacz też[ | edytuj kod]

  • pozyskiwanie leadów online
  • Przypisy[ | edytuj kod]




    w oparciu o Wikipedię (licencja GFDL, CC-BY-SA 3.0, autorzy, historia, edycja)

    Reklama

    Czas generowania strony: 0.006 sek.